SPLOŠNI POGOJI PRODAJE DESIGUAL.com/sl_SI
1. Uvod
Splošni pogoji prodaje (v nadaljevanju "Splošni pogoji") iz te pogodbe veljajo med podjetjem Magistrat International, d.o.o, ki je registrirano na naslovu Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, in vpisano v seznam davčnih zavezancev z davčno številko SI77075480 (v nadaljevanju "Prodajalec"), in vami (v nadaljevanju: "Kupec") kadar kupujete izdelke blagovne znamke Desigual (v nadaljevanju: "Izdelke") preko spletnega mesta www.desigual.com/sl_SI (v nadaljevanju: "Spletno mesto").
2. Pogodba
2.1 Uporaba spletnega mesta
Da lahko oddate naročilo preko Spletnega mesta, morate biti stari 15 let ali več, ter biti končna stranka. Mlajši od 15 let ne morejo nakupovati preko na Spletnega mesta.
Pravice in prednosti, ki izhajajo iz članstva v program zvestobe "Amigo@ Desigual", so razložene v razdelku "Amig@ pogoji". Z uporabo Spletnega mesta in oddajo
spletnega naročila se kot Kupec strinjate, da:
(i) Uporabljate Spletno mesto za brskanje po ponudbi in oddajo pravno zavezujočih naročil;
(ii) Ne oddajate lažnih ali goljufivih naročil;
(iii) Nam sporočite vaše pravilne in točne podatke, na primer e-naslov, naslov za dostavo in morebitne druge informacije, ki jih potrebujemo, da lahko pravilno izpolnimo vaše naročilo.
Prav tako se strinjate, da vaše podatke obdelujemo v skladu z našo Politiko zasebnosti.
2.2 Registracija
Ob oddaji naročila na Spletnem mestu se Kupec lahko registrira z izpolnitvijo predloženega obrazca, ki je v ta namen pripravljen na Spletnem mestu. V tem primeru bo
ustvarjen kupčev profil in Kupec bo postal član programa zvestobe Amig@. Lastnik programa zvestobe je v polni meri podjetje ABASIC, S.A., ki je tudi v celoti odgovorno
za izvajanje programa Amig@ in je lastnik Spletnega mesta (POGOJI POSLOVANJA).
Kupec lahko na Spletnem mestu odda tudi naročilo brez registracije. V tem primeru bo Kupec zagotovil Prodajalcu samo tiste osebne podatke, ki so nujno potrebni, da Prodajalec lahko izolni naročilo.
Radi bi vas opozorili, da si z registracijo poenostavite nakupovanje in pridobite ugodnosti, kot so popusti in zgodnejši dostop do akcijskih ponudb.
2.3 Kako naročim?
Za oddajo naročila preko Spletnega mesta sledite naslednjim korakom:
- Izberite izdelke, ki jih želite kupiti, in jih dodajte v "Moja košarica".
- Nadaljujte s plačilom.
- Vnesite podatke o dostavi in načinu plačila.
- Izberite način plačila in kliknite "Oddaj naročilo". S klikom na "Oddaj naročilo"se strinjate s Splošnimi pogoji poslovanja, kot jih v času nakupa navaja Spletno mesto. Priporočamo vam, da še enkrat preverite, ali imate v košarici izdelke, ki jih želite kupiti. Po potrditvi plačila ne boste mogli več spreminjati naročila.
- Kliknite “Potrdi plačilo”.
- Plačajte.
- Če je vaše plačilo odobreno, boste po elektronski pošti na naslov, ki ste ga navedli, prejeli potrditveno e-poštno sporočilo, ki potrjuje prejem vašega naročila. Razen v primerih, ki so opisani v razdelkih 2.3 in 2.4, pomeni potrditveno e-poštno sporočilo, da je Prodajalec sprejel vaše naročilo in tako se ustvari zavezujoča pogodba med vami in Prodajalcem.
Priporočamo vam, da ob oddaji naročila le-to natisnete ali si shranite Splošne pogoje in potrditveno e-poštno sporočilo, ki potrjuje prejem vašega naročila.
Prodajalec si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega opozorila spremeni in posodobi Splošne pogoje. Spremembe in posodobitve Splošnih pogojev
bodo objavljene in kupcem ves čas na voljo na tem Spletnem mestu. Upoštevajte tudi, da prodajnih pogojev, ki veljajo za vaše naročilo, ni mogoče spremeniti,
potem ko od prodajalca prejmete potrditveno e-poštno sporočilo, ki potrjuje prejem vašega naročila.
2.4 Razpoložljivost blaga
Uspešna izvedba vašega spletnega naročila je odvisna od razpoložljivosti zalog blaga. Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi, da bi na svojem Spletnem
mestu vedno zagotovil dobavljivost objavljenih izdelkov.
Če blago, ki ste ga naročili, ne bo na voljo, boste o tem takoj obveščeni po e-pošti. Povrnili vam bomo plačani znesek, in sicer na enak način, kot ste plačali.
2.5 Razpoložljivost storitev
Izdelki, ki so predstavljeni na Spletnem mestu, so na voljo za dostavo samo na področju Slovenije.
Če želite naročiti izdelke s tega Spletnega mesta iz druge države članice Evropske unije, to seveda lahko storite. Naročene izdelke pa lahko dostavimo
le v Desigualovo trgovino ali na naslov za dostavo na področju države iz katere naročate.
2.6 Preverjanje podatkov
Pred obdelavo vašega naročila lahko prodajalec preveri navedene podatke. To vključuje preverjanje naslova in plačilne sposobnosti Kupca ali možnost za obstoj prevare. V primeru suma goljufije lahko Prodajalec izvede delno samodejno preverjanje vseh nakupov in filtrira nakupe, ki bi se lahko šteli za nenavadne, sumljive ali so potencialno goljufivi. Vsak sum goljufije bo preiskan, Kupca pa lahko prijavimo pristojnim organom, ki nato lahko zoper Kupca ukrepajo.
3. Cene in plačila
3.1 Cene in valuta
Vse cene na spletnem mestu vključujejo DDV in so navedene brez stroškov dostave. Stroški dostave bodo celotnemu znesku dodani naknadno in prikazani
ob oddaji naročila. Cene in akcijske ponudbe, prikazane na Spletnem mestu, veljajo samo za spletna naročila, oddana preko tega Spletnega mesta. Cene
in akcijske ponudbe na Spletnem mestu se lahko razlikujejo od cen in akcijskih ponudb, ki veljajo v Desigualovih trgovinah po svetu.
Sprememba izbrane države lahko vpliva na ceno izdelkov zaradi različnih menjalnih tečajev ali specifike cen za posamezne države.
3.2 Načini plačila
Za plačilo naročila lahko uporabite kreditne ali debetne kartice (Maestro, Mastercard, Visa in Diners), PayPal in plačilo po povzetju.
Da si zagotovimo, da imate na kartici dovolj sredstev, bomo po prejetju vašega naročila z vaše kartice zadržali sredstva v višini zneska vašega
naročila. Znesek bo pristojna banka odtegnila z vašega računa, ko bomo naročene izdelke odposlali.
Če se odločite za plačilo s PayPalom ali s plačilno oziroma kreditno kartico, vam bomo znesek bremenili z računa, ko bomo potrdili vaše naročilo.
3.3 Davek na dodano vrednost (DDV)
Za zaračunavanje ustreznega DDV-ja v skladu z zakonom, ki ureja prodajo na daljavo, se šteje, da je vaš naslov za dostavo v državi članici, ki je
navedena na naslovu pošiljke. Vsi spletni nakupi so predmet obračuna DDV.
Izrecno nas pooblaščate za izdajo elektronskega računa. Lahko pa kadar koli navedete, da želite prejeti tiskano kopijo računa. V tem primeru vam
bomo izdali in poslali natisnjen račun.
4. Dostava
4.1 Dostava: kje in kdaj?
Blago dostavljamo med ponedeljkom in petkom. Ob sobotah in nedeljah ter na praznične dni ne izvajamo dostav. Naročeno blago lahko dostavimo
na domač ali služben naslov. Da bi pospešili postopek dostave, stranke prosimo, da za prevzem paketa uporabijo svoj službeni naslov ali tisti
naslov, na katerem je nekdo dosegljiv.
Kupci, ki se odločijo, da bodo spletno naročilo prevzeli v trgovini Desigual, lahko to storijo v desetih (10) dneh v katerikoli trgovini Desigual
na področju Slovenije. V teh Splošnih pogojih je določeno, da je prišlo do dostave oz. da je bila pošiljka dostavljena, ko naročeno blago prevzame
Kupec ali tretja oseba, ki jo Kupec za to pooblastil. V ta namen bo oseba, ki prevzame pošiljko na naslovu, ki ga je določil Kupec, pozvana, da s
podpisom potrdi prejetje pošiljke. Če za vas prevzame pošiljko tretja oseba, mora pred prevzemom predložiti dokazila, da ste jo pooblastili za
prevzem vaše pošiljke, to pomeni: e-poštno sporočilo, ki potrjuje prejem vašega naročila, osebno izkaznico ali potni list.
4.2 Termini dostave
Naročila bodo dostavljena v roku, določenem na Spletnem mestu, ki je v skladu z izbranim načinom dostave, oziroma v največ desetih (10) dneh
od datuma potrditve naročila. Ko bo vaše naročilo odposlano, boste prejeli e-poštno sporočilo s predvidenim datumom dostave.
Če vaše naročilo ne bo dostavljeno v desetih (10) dneh po tem, ko je bilo pripravljeno na dostavo, bomo iz vzrokov, ki so izven nadzora Desiguala,
sklepali, da naročila ne želite več prejeti. Zaradi tega vam bomo vrnili vse zaračunane zneske, vključno s stroški pošiljanja, v štirinajstih (14)
dneh od datuma, ko bomo naročilo šteli za preklicano.
5. Stroški dostave
Dostava na izbran naslov na področju Slovenije je za vas brezplačna, ne glede na znesek nakupa. Prav tako je dostava brezplačna za vsa naročila, ki bodo dostavljena v trgovine Desigual v Sloveniji (Citypark, Galerija Emporium).
6. Vračila
6.1 Zakonska pravica do odstopa od pogodbe
Če iz katerega koli razloga niste zadovoljni z izdelki, ki ste jih kupili, jih lahko brez kakršnega koli navajanja vzrokov vrnete v roku 14 dni od datuma dostave.
Da bi izdelke lahko vrnili, preprosto obvestite Prodajalca o vaši nameri. To storite tako, da kontaktirate Prodajalca preko e-pošte desigual@pomoc.si in ga obvestite
o vašem odstopu od pogodbe brez izrecnega navajanja vzrokov za odstop. Pravico do odstopa lahko uveljavite tudi tako, da izpolnite elektronski obrazec, ki ga najdete tukaj.
Po tem, ko obvestite Prodajalca, blago vrnite skupaj z izpolnjenim obrazcem za odstop od pogodbe v roku štirinajstih (14) dni. Ko Prodajalec prejme vrnjeno
blago oz. ga ima v posesti, vam bo povrnil celotne stroške v višini prvotno plačanega zneska takoj oz. v največ štirinajstih (14) dneh. Ne glede na zgoraj navedeno
lahko vračilo zadržimo, dokler ne prejmemo blaga ali dokler stranka ne predloži dokazila, da je blago vrnila, kar nastopi prej.
6.2 Pogodbena pravica do odstopa
Poleg zakonite pravice do odstopa od pogodbe za potrošnike, kot je podrobno opisano v prejšnjem odstavku, Desigual strankam zagotavlja rok trideset (30) dni od
dostave naročila za vrnitev kupljenega blaga iz katerega koli vzroka. Če vrnete blago v pogodbenem roku, določenem za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe,
torej v tridesetih (30) dneh od dostave naročila, a ko poteče zakonski rok, to je kasneje kot v štirinajstih (14) dneh, vam bomo povrnili samo znesek, ki ste ga
plačali za blago. Če se odločite, da boste blago vrnili na drugačen način, kot v izbrano Desigualovo trgovino ali preko izbrane Desigualove dostavne službe,
sami krijete stroške dostave.
Pravico do odstopa lahko uveljavite pod pogojem, da nas obvestite o svoji nameri in blago vrnete v tridesetih (30) dneh od dostave vašega naročila. Prodajalec bo preveril
bo vrnil kupnino v višini prvotnega plačila, ko bo preveril stanje blaga.
6.3 Skupne določbe
Vrnete lahko samo izdelke, ki
- So nenošeni in neoprani (z izjemo razumne obrabe, ki se dogodi ob pomerjanju oblačil).
- So vrnjeni v celoti (v primeru vračila kompleta morata biti vrnjena oba dela, na primer obe rokavici).
- Imajo obesne in všivne etikete (vključno s higiensko zaščito pri določenih tipih izdelkov).
Izdelke lahko vrnete na katerega koli od naslednjih načinov:
- V Desigualovo trgovino v Sloveniji:
Izdelke lahko vrnete v katero koli Desigualovo trgovino v Sloveniji (Citypark, Galerija Emporium). Na tej povezavi boste našli vam najbližjo Desigualovo trgovino. Vračilo izdelkov izvedete tako, da se oglasite v Desigualovi trgovini, tam pustite izdelke in jih opremite z izpolenjenim obrazcem za vračilo. - Z dostavno službo:
Skupaj z izdelki ste prejeli tudi obrazec za vračilo z navodili za vračilo blaga. V originalno embalažo zapakirajte blago skupaj z izpolenjenm obrazcem za vračilo, ki ga želite vrniti, in izpolnite elektronski obrazec za vračilo blaga, ki ga najdete tukaj. GLS vam bo poslal informativno sporočilo z nadaljnjimi navodili za prevzem vračila.
Če boste blago vrnili na kateri koli drug način razen vračila v Desigualovo trgovino ali z dostavo preko dostavne službe, ki jo zagotavlja Prodajalec, sami nosite stroške vračila blaga.
6.4 Uveljavljanje stvarne napake
Če menite, da ima blago, ki ste ga kupili, napako ali ne izpolnjuje vaših pričakovanj, prosimo, kontaktirajte Prodajalca in nam to sporočite. Stekel bo postopek
za vračilo preko naše službe za pomoč kupcem. (13. poglavje v Splošnih pogojih prodaje).
Blago lahko vrnete na kakršen koli način vračila. Prodajalec bo preveril stanje blaga in povrnil znesek nakupa in dostave, prav tako pa tudi morebitne stroške,
povezane z vračilom blaga, v roku štirinajst (14) dni od dneva, ko vam z e-pošto potrdimo vračilo stroškov ali zamenjavo blaga.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice, če nas o napaki obvesti v roku 2 mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake na blagu,
ki se pokažejo po 2 letih od prevzema. Prosimo, da stopite v stik z nami preko naše službe za pomoč kupcem, kjer tudi natančno opišete napako na blagu.
Navedeno ne posega v vaše pravice potrošnika, ki so določene v predpisih o varstvu potrošnikov.
6.5 Menjave
Trenutno žal ne ponujamo možnosti menjav blaga. Če bi želeli drugo velikost ali barvo, prosimo, opravite vračilo blaga in želen izdelek naročite ponovno.
6.6 Vračila daril
Če želite vrniti izdelek, ki ste ga prejeli kot darilo, prosimo, kontaktirajte osebo, ki vam je izdelek podarila in jo prosite, da sledi navodilom za vračilo blaga. Vračilo kupnine bomo izvedli na način, kot je bila plačana.
6.7 Informacije o vračilih
Vračila kupnine bodo izvedena na enak način, kot so bile plačane. Z izjemno poglavja 6.1 in 6.2 Prodajalec ne bo izvedel nobenih vračil, dokler v svoje skladišče ne prejme vrnjenega blaga in ga ne pregleda. Po pregledu stanja blaga bo prodajalec vrnil ustrezni znesek v roku štirinajstih (14) dni od datuma, ko je Prodajalec prejel vrnjeno blago.
7. Promocijske kode
7.1 Promocijske kode v skladu s Prodajnimi pogoji veljajo samo za izdelek ali izdelke v obdobju navedene veljavnosti kod.
7.2 Promocijske kode so osebne in neprenosljive. Uporabite jih lahko samo za spletne nakupe. Prepovedano je kode prodajati, menjati ali dodeljevati drugim. Promocijskih kod ni dovoljeno naložiti na druge spletne strani ali na kateri koli drug medij z namenom, da bi postale javno znane, ni jih dovoljeno podarjati kot darilo, ni jih dovoljeno prodajati ali menjati za kaj drugega. Promocijskih kod ni dovoljeno uporabiti v komercialne namene.
7.3 Pri enem naročilu izdelka ali izdelkov lahko uporabite samo eno promocijsko kodo. Promocijskih kod se ne more uveljavljati na že znižane izdelke ali drugo akcijsko ponudbo.
7.4 Promocijskih kod ne morete zamenjati za denar.
7.5 Prodajalec nima nobene obveze do ponovne izdaje ali povrnitve veljavnosti promocijske kode. Če se Prodajalec tako odloči, da po lastni presoji promocijsko kodo ponovno izda ali ji vrne veljavnost, pri čemer boste morali zagotoviti kopijo svoje promocijske kode. Vedno hranite kopijo promocijske kode, saj jo boste morali predložiti, če boste želeli izkoristili ponovno izdajo ali povračilo veljavnosti promocijske kode.
7.6 Prodajalec si pridržuje pravico, da takoj prekliče promocijsko kodo, če obstaja sum, da se promocijska koda uporablja nepravilno ali v nasprotju s katerim koli od prejšnjih pogojev ali če obstaja dovolj razlogov za njen preklic.
8. Veljavnost akcijskih ponudb (v nadaljevanju: "Popusti")
Popusti in akcije ki so na Spletnem mestu prikazane z namenom povečanja prodaje določenega blaga, so veljavne le na Spletnem mestu, razen če je to na Spletnem mestu določeno drugače.
9. Odgovornost
9.1 Ti Splošni pogoji prodaje opisujejo vse obveznosti in odgovornosti Prodajalca za zagotavljanje blaga. Za Prodajalca niso zavezujoči nobeni drugi pogoji prodaje ali garancije, ki niso zajeti v teh Splošnih pogojih.
9.2 Ob upoštevanju določb razdelka 9.4 je največja skupna odgovornost katerega koli pogodbenika do drugega v zvezi s kakršnimi koli zahtevki ali zahtevki, povezanimi s temi prodajnimi pogoji, ne glede na to, ali gre za pogodbo, garancijo, pogoje, odškodninsko odgovornost, kazensko odgovornost, zakon ali kako drugače, OMEJENA NA ZNESEK, PLAČAN PRODAJALCU ZA DOZDEVNO BLAGO.
9.3 Ob upoštevanju določb razdelka 9.4 POD NOBENIM POGOJEM, NE GLEDE NA TO, ALI GRE ZA KRŠITEV POGODBE, GARANCIJE, POGOJEV, KAZENSKO ODGOVORNOST ALI KAKRŠNE KOLI DRUGE KRŠITVE, NOBEN POGODBENIK NI ODGOVOREN ZA KAKRŠNO KOLI POSLEDIČNO, POSEBNO, POSREDNO ALI NEPOSREDNO ŠKODO.
9.4 Nobena določba teh Splošnih pogojev ne omejuje ali izključuje odgovornosti Prodajalca za (i) smrt ali poškodbe, ki so nastale zaradi malomarnosti prodajalca, (ii) goljufije, (iii) kršitve obveznosti po veljavni domači zakonodaji ali ( iv) kakršno koli odgovornost, ki je z zakonom ni mogoče izključiti.
10. Zasebnost
Informacije o obdelavi osebnih podatkov udeležencev so vključene v politiko zasebnosti, ki je na voljo na naslednji povezavi.
11. Veljavno pravo
Za nakupe, izvedene na Spletnem mestu, se presoja po veljavni zakonodaji v republiki Sloveniji.
12. Zakonske pristojnosti
Za kakršen koli spor, ki bi lahko izhajal iz uporabe teh Splošnih pogojev, pa tudi iz drugih vključenih pravilnikov ali pogodb, so odgovorna sodišča v Republiki Sloveniji,
ki imajo izključno pristojnost za te zadeve. Kot kupec v naši spletni trgovini ste v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS)
upravičeni do izvensodnega reševanja sporov.
Če ste izdelke kupili preko našega Spletnega mesta ste v skladu z Uredbo Evropske unije št. 524/2013 morda upravičeni do izvensodnega reševanja potrošniškega spora
z nami prek platforme EU za spletno reševanje sporov, ki je na voljo na spletni strani https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
13. Kontaktirajte nas
Če imate v zvezi z vašim naročilom kakršno koli vprašanje, lahko po e-pošti kontaktirate našo službo za pomoč kupcem.
E-naslov: pomoc@desigual.si
Kontaktirate jo lahko tudi po navadni pošti na naslov:
Magistrat International, d.o.o., Kotnikova 28, 1000 Ljubljana
Služba za pomoč kupcem
Telefonska pomoč kupcem je dosegljiva na telefonski številki 080 45 42 vsak dan od ponedeljka do petka, razen na praznične dni, med 8. in 16. uro.